Ontdek onze uitgelichte modellen
  • Massagestoelen
  • Beoordelingen
  • Premium Store Amsterdam
  • Premium Store Rotterdam

Bestsellers

    CIRRUS IITITAN IITITAN II van echt leer
    StartpaginaMassagestoelenVergelijkingLeveringPremium Store AmsterdamPremium Store RotterdamShowroom WeertContact
NederlandsEnglish
Voor Thuis
Voor Thuis
Voor Bedrijven
Voor Bedrijven
Japanse D.CORE massagestoelen
Japanse D.CORE massagestoelen
Accessoires
Accessoires
BeoordelingenPremium Store AmsterdamPremium Store Rotterdam
Komoder garantie en service

  1. Garantie en service
Bij de aankoop van je massagestoel krijg je verschillende garantieopties.
Op zoek naar zekerheid bij je aankopen? Bekijk onze garantiepagina voor informatie over onze uitgebreide garantieopties, inclusief details over de dekking en claimprocedures. Bescherm je investering en winkel met vertrouwen in de wetenschap dat je gedekt bent met onze betrouwbare garantieopties.

Bij KOMODER zijn we er trots op dat we onze klanten producten van topkwaliteit en uitzonderlijke service kunnen bieden. We zijn blij dat we het enige bedrijf in de Benelux zijn dat drie jaar garantie biedt op al onze producten, waardoor je extra zekerheid en bescherming voor je investering krijgt.

Onze producten worden geleverd door goed opgeleid personeel dat het product voor je bezorgt en monteert, en instructies geeft over het juiste gebruik en onderhoud.

Als je technische problemen hebt met je KOMODER-product, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.We zijn er om je te helpen en zullen er alles aan doen om eventuele problemen op te lossen. We zijn er om ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent over onze producten en diensten.

Technische afdeling
Aarzel niet om contact op te nemen met onze technische afdeling als je wilt profiteren van onze garantie en post garantieservices.
Neem voor alle vragen over garantie contact met ons op via e-mail contact@komoder.nl

KOMODER BV 3 jaar garantie
KOMODER biedt uitgebreide garantieservices die alle soorten ingrepen dekken, inclusief voorrijkosten, reserveonderdelen en arbeidsloon. Je kunt er zeker van zijn dat, ongeacht de vereiste ingreep, KOMODER BV ervoor zal zorgen dat de reparatie snel en efficiënt wordt uitgevoerd om het ongemak tot een minimum te beperken. Ons doel is om ervoor te zorgen dat je full body massagestoel op het hoogste niveau blijft presteren en dat je jarenlang volledig tevreden blijft over je aankoop.

Als je vragen of zorgen hebt over de garantieservices van KOMODER, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn er om je te helpen en ervoor te zorgen dat je de ondersteuning krijgt die je nodig heeft om de optimale prestaties van je product te behouden. Afhankelijk van over welk probleem je product gaat, zal de technische afdeling van KOMODER bepalen of het product moet worden vervangen:
 a. Volledig vervangen
 b. Gerepareerd bij je op locatie
 c. Opgehaald en naar onze serviceafdeling gebracht

Uitgebreide garantieservices
Uitgebreide garantieservices is een optie die beschikbaar is voor klanten wanneer ze een KOMODER product kopen. Hiermee kan de klant de garantieperiode verlengen van de standaard 3 tot 5 jaar, wat extra gemoedsrust en bescherming biedt voor hun investering

De kosten van de verlengde garantie variëren afhankelijk van het type massagestoel dat wordt aangeschaft en de extra jaren dekking die worden toegevoegd. De jaarlijkse kosten voor elk extra garantiejaar worden aan de klant meegedeeld op het moment van aankoop, zodat zij een weloverwogen beslissing kunnen nemen over het al dan niet verlengen van hun garantie.

5 jaar na garantie
Tijdens de vijfjarige postgarantieperiode kun je, als je technische problemen hebt met je massagestoel, contact met ons opnemen voor assistentie. We kunnen je echter voorzien van verschillende vervangende onderdelen zoals afstandsbedieningen, voedingsborden, moederborden, rug en nekkussens, netsnoeren en meer allemaal tegen redelijke prijzen.

Situaties die kunnen leiden tot het annuleren of vervallen van de garantie op je product:
Als gewaardeerde klant is het belangrijk om te begrijpen dat er bepaalde situaties zijn waardoor de garantie op je product kan komen te vervallen. Deze betreffen onder andere:
  1. Het niet opvolgen van de gebruiksvoorwaarden in de handleiding. Het is belangrijk om de instructies zorgvuldig te lezen en op te volgen voor correct gebruik van je product.
  2. Schade veroorzaakt door mechanische ongelukken, hersenschuddingen, schokken, vloeistoffen of blootstelling aan vuur. Schade veroorzaakt door externe factoren wordt niet gedekt door de garantie.
  3. Verkeerde bewaar omstandigheden zoals het gebruik van het product in omgevingen met aanzienlijke temperatuurverschillen die condensatie veroorzaken, blootstelling aan overmatige vochtigheid of zonnestraling, beschadigde elektrische kabels of beschermende elementen, of verkeerd gebruik van het product.
  4. Gebruik van andere accessoires dan aanbevolen door de verkoper. Het is belangrijk om alleen de aanbevolen accessoires te gebruiken om schade aan het product te voorkomen.
  5. Sleutelen aan of repareren van het product door onbevoegde personen. Elke poging om het product zelf of door onbevoegde personen te repareren, maakt de garantie ongeldig.

Als een van de bovenstaande situaties zich voordoet, vervalt de garantie op je product en zijn de kosten van noodzakelijke reparaties of vervangingen voor rekening van de klant. Het is belangrijk dat je je product op de juiste manier gebruikt en onderhoudt om ervoor te zorgen dat je volledig profiteert van de garantieservice.

Technisch team van experts
Onze technische experts bij KOMODER volgen jaarlijks specialisatiecursussen, zodat ze op de hoogte zijn van de nieuwste kennis en vaardigheden om reparaties van hoge kwaliteit te kunnen uitvoeren. Je kunt erop vertrouwen dat ons gekwalificeerd personeel je de best mogelijke service biedt.

Als je problemen ondervindt tijdens het gebruik van onze producten, raden we je aan contact op te nemen met ons technisch team om ons op de hoogte te brengen van de situatie. We staan altijd klaar om je te helpen met eventuele technische problemen.

KOMODER is met trots verzekerd met een eersteklas bedrijfsverzekering van Simply Business.
Bij KOMODER zijn we er trots op dat we een verantwoordelijk en betrouwbaar bedrijf zijn. Dit betekent dat, in het problemen, je er zeker van kunt zijn dat we volledig gedekt zijn. Bovendien zijn we er trots op te kunnen zeggen dat Simply Business certificeert dat de getoonde informatie over KOMODER BV correct is. Dit is een onafhankelijke verificatie van onze betrouwbaarheid als legitiem en geloofwaardig bedrijf.
Simply Business is een handelsnaam van Xbridge Limited, geautoriseerd en gereguleerd door de Financial Conduct Authority.

Onze technische specialisten bij Komoder

technikteam-9.webp
technikteam-2.webp
technikteam-3.webp
technikteam-4.webp
technikteam-1.webp
technikteam-7.webp
technikteam-5.webp
technikteam-8.webp
technikteam-6.webp

Over OnsContactFAQMassagestoelenKomoder garantie en serviceLeveringAlgemene voorwaardenDisclaimerBlog